Meld hier je storing

Is er een defect of probleem met een besteld apparaat? Dat is natuurlijk heel vervelend. Je kunt het onderstaande formulier invullen en dan zorgen wij dat de storingsmelding zo snel mogelijk wordt opgepakt. Afhankelijk van het product en/of merk zal dit door of via ons, één van onze servicepartners of een storingsdienst/servicepartner van de fabrikant worden opgevolgd. De opvolging wordt natuurlijk zo snel mogelijk voor je opgepakt, wat vanzelfsprekend wel afhankelijk kan zijn van beschikbare ruimte in de planning.
Klantgegevens Apparaatgegevens
Let op: is de garantietermijn verlopen, valt de gemelde storing niet binnen de garantie - bijvoorbeeld i.v.m. onjuist gebruik, onjuiste aansluiting/installatie, externe factoren of normale slijtage - of blijkt de gemelde storing onder normaal functioneren van het apparaat te vallen? Dan zullen de gemaakte kosten voor opvolging van de storingsmelding worden gefactureerd. Bij bezoek van een monteur kan dit, ter indicatie, neerkomen op voorrijkosten (€ 90 excl. BTW per bezoek) en werkuren (€ 80 excl. BTW per uur per persoon met een minimum van 1 uur)*. Wanneer in dezen aanvullende kosten worden gemaakt voor opvolging van de storingsmelding, zullen deze ook aanvullend worden gefactureerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten, met inbegrip van maar niet beperkt tot gevolgschade en winstderving. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor reserve en/of vervangende apparatuur en/of toebehoren en voor het nemen van de benodigde maatregelen om eventuele gevolgschade, winstderving en/of andere uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten te voorkomen. * Genoemde tarieven zijn ter indicatie, deze kunnen afwijken.

in3 (Rentevrij gespreid betalen in Nederland)

Rustig je apparatuur in drie termijnen betalen

Gespreid betalen met in3, de naam zegt het eigenlijk al. Met deze betaalmethode kun je je in drie termijnen betalen. Wat extra gunstig is aan in3, is dat er geen rente wordt gerekend op de aflossing.

De eerste termijn betaal je direct tijdens het afronden van de bestelling bij Horecagemak. Wij sturen je bestelling dan zo snel mogelijk naar je toe. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn binnen 60 dagen.

Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet In3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kun je contact opnemen met In3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

Horeca apparatuur gespreid betalen met in3

  • Geen aanvraagformulieren of leningsovereenkomst
  • Direct online acceptatie
  • Geen BKR check
  • Betaal in drie termijnen zonder rente

In3 termijnen rentevrij betalen

De termijnbetaling

De eerste termijn voldoe je direct tijdens het afronden van je bestelling, dit is ⅓ van het aankoopbedrag. Om de laatste twee termijnbetalingen te voldoen, krijg je van in3 een iDEAL-link gestuurd via e-mail. Via deze link kom je terecht in de vertrouwde iDEAL omgeving en kun je makkelijk en veilig overgaan tot betaling.

in3 biedt jou ook de mogelijkheid om het via bankoverboeking te voldoen:

  • Rekeningnummer: NL42INGB0006528043 (BIC: INGBNL2A)
  • Tenaamstelling: Stichting Beheer ontvangsten Capayable
  • Betalingskenmerk: Factuurnummer vermelden

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »