Meld hier je storing

Is er een defect of probleem met een besteld apparaat? Dat is natuurlijk heel vervelend. Je kunt het onderstaande formulier invullen en dan zorgen wij dat de storingsmelding zo snel mogelijk wordt opgepakt. Afhankelijk van het product en/of merk zal dit door of via ons, één van onze servicepartners of een storingsdienst/servicepartner van de fabrikant worden opgevolgd. De opvolging wordt natuurlijk zo snel mogelijk voor je opgepakt, wat vanzelfsprekend wel afhankelijk kan zijn van beschikbare ruimte in de planning.
Klantgegevens Apparaatgegevens
Let op: is de garantietermijn verlopen, valt de gemelde storing niet binnen de garantie - bijvoorbeeld i.v.m. onjuist gebruik, onjuiste aansluiting/installatie, externe factoren of normale slijtage - of blijkt de gemelde storing onder normaal functioneren van het apparaat te vallen? Dan zullen de gemaakte kosten voor opvolging van de storingsmelding worden gefactureerd. Bij bezoek van een monteur kan dit, ter indicatie, neerkomen op voorrijkosten (€ 90 excl. BTW per bezoek) en werkuren (€ 80 excl. BTW per uur per persoon met een minimum van 1 uur)*. Wanneer in dezen aanvullende kosten worden gemaakt voor opvolging van de storingsmelding, zullen deze ook aanvullend worden gefactureerd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten, met inbegrip van maar niet beperkt tot gevolgschade en winstderving. De klant is te allen tijde zelf verantwoordelijk voor reserve en/of vervangende apparatuur en/of toebehoren en voor het nemen van de benodigde maatregelen om eventuele gevolgschade, winstderving en/of andere uit een storing voortkomende kosten of gemiste inkomsten te voorkomen. * Genoemde tarieven zijn ter indicatie, deze kunnen afwijken.

Verzenden & retourneren

Verzenden

 

Verzendkosten

Bij een bestelling boven de € 75 brengen wij geen verzendkosten in rekening. Heeft je bestelling een orderwaarde lager dan € 75? Dan brengen wij verzendkosten in rekening van € 8,95.

Levertijd

De levertijd is afhankelijk van het product, het merk en de hoeveelheid. Op de productpagina kun je de verwachte levertijd voor dat specifieke product vinden. De levertijd die hier staat aangegeven is gebaseerd op werkdagen. Leveringen naar België worden in de meeste gevallen binnen de aangegeven levertijd geleverd, maar kunnen soms ook een dag vertraging hebben. 

Waddeneilanden

Wanneer een bestelling wordt geplaatst met lever-/bezorgadres op de Waddeneilanden is levering van producten die middels pakketdienst worden verzonden in de meeste gevallen zonder aanvullende kosten mogelijk. Indien dit niet het geval is, zal hierover contact worden opgenomen.

Producten die niet middels standaard pakketdienst worden geleverd, met inbegrip van maar niet beperkt tot palletleveringen, kunnen te allen tijde alleen op het vaste land worden geleverd. Verder transport kan uitsluitend door of in opdracht van (en te allen tijde voor rekening en risico van) de klant worden uitgevoerd.

Levertijd bij bestelling met bankoverschrijving

Heb je een bestelling geplaatst met bankoverschrijving als betaalmethode? Dan is de levertijd 1 – 2 werkdagen nadat wij het bedrag hebben ontvangen. Zodra je het bedrag hebt overgemaakt, kan het tot 2 werkdagen duren voordat wij het binnen hebben. Zodra de betaling bij ons binnen is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

Vertraagde levering

Als je de bestelling 3 werkdagen na de weergegeven levertijd nog niet hebt ontvangen, verzoeken wij je om contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch, via onze chat of door te mailen naar [email protected]. Houd je bestelnummer bij de hand of vermeld het in de mail of chat, zodat we je snel kunnen helpen. 

Geannuleerde bestelling

Het kan voorkomen dat wij een bestelling (gedeeltelijk) annuleren om een van de volgende redenen:

  • Het artikel is toch niet leverbaar
  • Bij een bestelling met bankoverschrijving hebben wij het bedrag 15 dagen na het plaatsen van de bestelling nog niet ontvangen.

Bij een (gedeeltelijk) geannuleerde bestelling komt de betalingsverplichting te vervallen voor dat deel dat is geannuleerd. Heb je al betaald? Dan wordt dit bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Of we sturen het product – in overleg met jou – alsnog toe.

Retourneren & annuleren

 

Particuliere klanten

Producten die mankementen vertonen, niet aan de eisen voldoen of niet naar wens zijn kunnen worden geretourneerd. Een retourzending dien je altijd eerst bij ons aan te melden. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor retournering naar [email protected]. Onze klantenservice neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 24 uur – contact met je op. Je dient met de retourzending altijd een kopie factuur mee te sturen.  

 

Voorwaarden:

  • De bedenktijd is uiterlijk 14 dagen.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking te zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via [email protected].
  • De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, hebben wij het recht om het retour nemen van de producten te weigeren. 
  • Wanneer een bestelling bij (poging tot) levering wordt geweigerd of op enige andere wijze niet wordt geaccepteerd of niet kan worden afgeleverd, zijn hierop de voorwaarden voor retourneren en annuleren van toepassing.

Zakelijke klanten

Producten uit zakelijke bestellingen kunnen - m.u.v. van garantiegevallen -  alleen worden geretourneerd in ongebruikte en onbeschadigde staat en in onbeschadigde originele verpakking (incl. verpakkings-/beschermingsmaterialen).
Retourverzoeken dienen in alle gevallen eerst schriftelijk aan ons gemeld te worden (binnen 14 dagen na levering), voordat tot retour verzending wordt overgegaan. Stuur hiervoor een e-mail met de reden voor het verzoek tot retournering en het ordernummer van de originele bestelling naar [email protected]. Onze retourafdeling neemt vervolgens zo snel mogelijk – meestal binnen 1 werkdag – contact met op om het retourverzoek te beoordelen en de eventuele verdere afhandeling toe te lichten. 

Maatwerk- en outletproducten en producten die geen voorraadproducten zijn kunnen in geen geval worden geannuleerd of geretourneerd.

Voorwaarden:

  • Bij zakelijke bestellingen wordt bij het retourneren of annuleren van een bestelling 35% van het aankoopbedrag in rekening gebracht. Indien producten gebruikt en/of met schade (incl. beschadigde verpakking) door ons retour worden ontvangen, kunnen aanvullende kosten in rekening worden gebracht.
  • Het te retourneren product dient ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het moet nog in de originele, onbeschadigde verpakking zitten.
  • Voordat het product wordt geretourneerd moet het met voldoende beschermende materialen worden verpakt.
  • Een retourzending moet altijd van tevoren worden gemeld via [email protected].
  • Retourzending is in alle gevallen voor rekening en risico van de klant.
  • Indien niet aan de bovengenoemde voorwaarden wordt voldaan, behouden wij te allen tijde het recht om geretourneerde of te retourneren producten te weigeren. 
  • Wanneer een bestelling bij (poging tot) levering wordt geweigerd of op enige andere wijze niet wordt geaccepteerd of niet kan worden afgeleverd, zijn hierop de voorwaarden voor retourneren en annuleren van toepassing.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »